Friday, January 28, 2005

Versatile krijgt opwarmertje.

Op de foto zie je onze eerste opnames voor het Ide@s-project. Het thema voor dit stukje was oorlog. De man op de voorgrond kijkt onbeweeglijk toe, terwijl studenten op de achtergrond vechten voor schamele bezittingen. De mist en de regen zijn er later met de computer bijgevoegd. Er zijn nog wat draaidagen in het verschiet.
Gisteren nog een lading grootwarenhuisartikelen in de Versatile vervoerd, vandaag een camera terug naar school gebracht. Het beestje kan alles aan. Mist en koud weer deden de binnenzijde beslaan. De twintex glom van het vocht als ik uitstapte. Mensen die volledig overkapt rijden, moeten het nu wel moeilijk hebben met het aandampen van hun ruitjes. Voor de eerste keer heb ik nu mijn velomobiel eens binnengezet, nou ja in de gang. Zo kan hij eens goed uitdrogen. Onder de carport in zijn hok blijft het met deze mist toch wel erg vochtig.
Ik heb deze week al enkele mailtjes gekregen van mensen die een velomobiel willen aanschaffen en raad vragen bij hun keuze. (Het commentaar van Philippe heb ik in voorgaand mailtje per ongeluk gewist, maar heb het verkort in mijn antwoord kunnen weergeven.) Testen zou ik zeggen. Zoveel mogelijk mee rijden, en op je gevoel verder gaan. En verder websites lezen van rijders die hun ervaringen meedelen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home