Sunday, May 01, 2005

Versatile is één jaar oud.

Morgen 2 mei rij ik één jaar met mijn aquamarijn Versatile.
Op een jaar heeft hij 6200 km afgelegd. Ik begin er stillaan mee vergroeid te geraken.
Het blijft een ongelooflijke machiene. Kruissnelheid 30 per uur, bagage meenemen, beschut tegen de regen en wind...
Het besturingssysteem, de stoel, versnellingsapparaat en bediening van de electronica aan het stuur met je duimen zijn perfect! Wat nog voor verbetering vatbaar is: het totale gewicht waar nog enkele kg af kunnen en een extra luchthapper voor temperaturen boven de 25° C.
Alhoewel ik al nieuwe banden heb gekocht, rij ik nog met de oude buitenbanden en wel 2 nieuwe binnenbanden.
Buiten het vervangen van de Pano-ram computer geen kosten.
Het blijft een aanrader voor mensen die een mooie en praktische velomobiel zoeken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home